اوربیت های عزیزم چطورن؟ 
 
فکر میکنم کمتر فندومی بشه که انقدر اسم فندوم و یونیت دنبال کنه 
ولی اوربیتا رکورد زدن .. 
خب کوتی، کرو و اوربیت 
(البته که به احتمال زیاد آرتمیس و ایو هم یه اسم برای فندومشون انتخاب میکنن) 
ولی بازم نظر شخصیم اینه که اوربیت رو با هیچی نمیشه عوض کرد!
 
بله نزدیک مهره و بنده کلی مشغله هام بیشتر از تابستون میشه 
ولی با این حال هر کاری کردم دلم نیومد و اصلا نمیتونم اینجا رو ول کنم 
برای همین شما هم با حمایت هاتون و کامنت هاتون به من انرژی بدید 
البته که تا الان اوربیتا خیلی کامنتای خوب و باحال گذاشتند با اینکه وقت نمیکنم جوابشونو بدم ولی خیلی خوشحال میشم و ازشون ممنونم
 
در آخر گیر کردم چجورم 
میخوام ساختار وبو یکم تغییرش بدم .. چون لوسمبل، چوو، آرتمیس و ایو و همه باهم کلی برنامه برای بعد تابستون دارند و ساختار پست های وب یکم بهم ریخته
اگر موافقید یسری فعالیت های گروهی لوسمبل و آرتمیس مثل ولاگ ها یا پشت صحنه ها، موزیک ویدیو ها و.. رو داخل پست های جدا بذاریم و فقط فعالیت سولوییست ها یا ساب یونیت های اصلی لونا مثل OEC رو داخل پوشه های لونا بذاریم
(البته اگر متوجه شده باشید چی میگم .. چون خودمم دیگه نمیفهمم)
نظرتون راجب بهش چیه؟